Jumaat, Februari 08, 2008

Aku Pulak Kena Bedah


18/11/2007 - Petang hari tu aku daftar masuk wad Hospital Pakar Puteri, seperti yang dijadualkan. Aku akan menjalani pembedahan pemasangan impan untuk support tulang belakang di bahagian L4-L5.
19/11/2007 - Aku dah tak dibenarkan makan sejak malam semalam. Tunggu panggilan masuk ke bilik pembedahan. Jam 3:30 petang barulah aku dibawa ke bilik pembedahan. Kepala aku pening dan muntah, perut lapar gila. Di dalam bilik pastinya Dr Mazwar dah sedia dengan peralatannya. Sebelum bedah kena ubat bius dulu.. Dan aku pun tak sedar apa yang mereka buat selepas tu. Apa yang aku tahu jam 9:00 mlm aku dah dibawa balik kat wad.
23/11/2007 - Jam 2:30 petang aku dibenarkan keluar dari hospital.
*Hingga kini aku masih dalam cuti sakit dan tidak bekerja... kesian aku.