Khamis, Ogos 07, 2008

Perbincangan mengenai masa depan aku di Titan

Jam 2:30 ptg, diadakan perbincangan 6 mata ,antara aku dan Mr.Hew [HR Manager] serta Hj. Khairul [Maintenance Manager]mengenai masa depan aku di Titan.

Untuk pengetahuan, aku sekarang kerja “light duty” seperti yang disarankan oleh doktor semenjak pembedahan pertama tulang belakang L4/L5 pada 02/10/2005 dan pembedahan kedua pada 19/11/2007 iaitu selepas kemalangan pada 30/08/2005 di tempat kerja. Aku sudah bekerja selama lebih 13 tahun dan ada 18 tahun lagi untuk menamatkan perkhidmatan.

Di dalam perbincangan ini permintaan aku untuk bertukar tempat kerja ditolak, sebalik aku dicadangkan untuk memohon pencen ilat dari PERKESO. Pihak Titan juga telah bercadang untuk memberhentikan aku kerja atas sebab kesihatan.

Aku tak boleh nak kata apa, hanya tunggu apa jadi seterusnya.