Rabu, Julai 01, 2009

“Orang Berbudi Kita Berbahasa”

Semalam jam 2 ptg aku hantar Erol ke HSA, Jabatan Pesakit Luar untuk pemeriksaan perubatan dan ambil keputusan ujian darah dan x-ray.

Alhamdulillah, proses untuk pemeriksaan berakhir kira-kira jam 4:30 ptg walaupun ada  masalah mengenai borang periksaan perubatan dari MARA yang sepatutnya dua salinan tetapi aku dan Erol bawa satu saja.

Justeru aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada staf-staf di Pejabat Am yang telah membantu, khasnya Puan Maziah (harap betul nama ni) di Jabatan Imej (x-ray) yang membenarkan aku menggunakan komputernya untuk print-out borang  tu.

Ini kali kedua mereka tolong aku ni…

Tak lupa juga jutaan terima kasih untuk doktor dan jururawat di bilik 16 dan 9, kerana buat kerja dua kali untuk anak aku.

Terima kasih semua.

“Orang Berbudi Kita Berbahasa”