Ahad, Oktober 17, 2004

di dalam wad Hospital Penawar PG


Gambar aku di dalam wad Hospital Penawar.
Semasa aku balik dari Putrajaya aku rasa macam nak deman...11/04 aku pergi kerja dan pergi ke klinik Titan..sah aku deman panas..dapat cuti sakit 2 hari...13/04 aku masih deman lagi...aku pergi klinik Titan lagi...deman masih tak hilang, jadi aku dirujuk ke Hospital Penawar. Aku dimasukkan ke dalam wad pada 10:30 pagi 13/10/2004.. ambil contoh darah dan sebagainya.. masuk air, disuntik ubat dan makan ubat..deman pun reda.. sebenarnya aku kena "bengkak tonsil".. mungkin pasal cuaca panas sangat semasa di Putrajaya. Aku dibenarkan keluar wad pada 11:45 pagi 14/10/2004...lega...memang tak seronok duduk dalam wad hospital. Lebih-lebih lagi bila teringatkan isteri kesayangan aku si Azizah tu...
*ucapan terima-kasih kepada:

  • En. Khamis (Medical Coodinator Titan)...sahkan aku deman dan bagi MC selama 2 hari.
  • En. Sanusi (Boss aku)...yang prihatin...datang melawat dan tolong bawa aku punya beg.
  • Along Zana yang tolong bawakan isteri dan anak aku ke hospital.
  • Badrul Hisham & Zulhaizam...rakan sekerja yang banyak menolong...tolong simpan kereta aku dan ambil aku balik dari hospital.
  • Semua doktor dan kakitangan Hospital Penawar yang berurusan dengan aku.
*kepada semua, jasamu tetap dikenang... Posted by Hello