Isnin, Mac 17, 2008

Aktiviti aku masa cuti ni..

Hari ini 17/03/2008, budak dah naik sekolah. Hari ini juga aku sepatutnya dah naik kerja semula, tapi apakan daya doktor sambung lagi cuti aku sebab masih tak kuat.

Semalam hantar anak lelaki aku balik ke asrama MRSM Pontian. Sakit juga belakang aku naik kereta pergi balik hampir dua jam. Tambahan pulak jalan Bukit Batu-Parit Panjang ke Ayer Baloi teruk sangat. Sesiapa yang dah lalu pasti tahu keadaannya.

Ada kawan tanya, tak boring ke duduk kat rumah lama-lama? Nak buat macam mana dah sakit. Aktiviti harian aku di rumah ialah masa sekolah ni pagi aku hantar ank aku pergi sekolah, tengah-hari ambil untuk balik. Kat rumah kalau tak ada apa-apa nak buat aku tengok TV, tapi selalunya aku lebih banyak duduk depan komputer. Lepas makan kenalah tolong basuh pinggan.. sebab aku tak pandai nak tolong masak.


Hari ni lepas hantar anak pergi sekolah aku ON komputer dan akses internet, bacalah apa yang patut kat dalam internet. Lepas tu aku cuci kereta yang semalam kena hujan dan berlumpur. Siap cuci kereta aku tolong vakum rumah.. lepas tu [two]..three..



[bukan saja luar, bahagian enjin pun aku cuci..]

[bersih selepas aku vakum..]