Selasa, Disember 30, 2008

Haji Sanusi..

23/12/2008 aku terima e-mail dari Sanusi, beliau akan pulang bercuti pada 27 hingga 31/12/2008.

29/12/2008 jam 4:37 ptg, aku terima panggilan dari Sanusi yang telah pun berada di Pasir Gudang.

Pada malamnya bersama isteri, aku pun turun ke Pasir Gudang untuk ziarah Sanusi di rumah nya . Lama dah aku tak ke sini iaitu sejak berhenti kerja dari Titan.

Tujuan dia balik ialah untuk mengambil anak-isterinya untuk dibawa berhijrah ke Kingdom of Saudi Arabia.

Lama tak jumpa maka banyaklah cerita, terutamanya tentang pengalaman beliau semasa di KSA, tentang kerja dan tentunya pengalaman beliau semasa menunaikan ibadat haji. Untunglah Sanusi, baru beberapa bulan di KSA dah dapat peluang mengerjakan haji. Tahniah Haji Sanusi.. aku? ntah, bila dapat jejak kaki di sana.

Masa aku ziarah tu, Elham dan Razak pun ada datang sama.

20081229 (0)*sempat bergambar dengan Sanusi..

Esok 31/12/2008, Sanusi balik semula ke  KSA bersama keluarga. Aku doakan mereka sekeluarga sentiasa selamt sejahtera di perantauan…. amin.

InsyaAllah, kita akan berjumpa lagi..