Khamis, September 25, 2008

25092008 Hari terakhir aku di Titan

Hari ini merupakan hari terakhir aku di Titan.
Declare form dah isi, serah balik barang pun dah dibuat.. rasa tiada apa yang tinggal selain kenangan bekerja selama 13 tahun.

Jam 5:30 ptg, aku scan out buat kali terakhir. Jumpa Ain untuk pulang ID badge, kad klinik, pass Johor Port, kad gigi [tak pernah pakai pun] dan sticker kereta. Maka sah aku jadi out-sider.
Perasaan aku di hari terakhir ni biasa aje. Mungkin kalau tak kerana 'medicaly board-out", aku pun terpaksa berhenti juga dari Titan. Faham-fahan ajelah... keadaan aku, mana boleh buat hardwork lagi. Pengalaman, pengetahuan dan kemahiran nampaknya tak berharga di sini.

Malas nak komen, sekarang aku nak tumpukan pada proses permohonan "Pencen Ilat"dari PERKESO. Boleh dapat ke?