Jumaat, September 12, 2008

Sah, aku akan diberhentikan kerja.

Lebih kurang jam 2:30 ptg, Hj.Khairul berjumpa aku mengenai perkara ini. Aku di minta untuk berjumpa Mr.Hew untuk penerangan lanjut.

Mr.Hew telah menunjukkan dan menerangkan isi kandungan surat pemberhentian kerja yang telah dibuat. Ianya merangkumi sebab aku diberhentikan iaitu atas sebab kesihatan [surat doktor Titan disertakan]dan tidak berupaya untuk melakukan kerja sebagaimana dalam kontrak asal.

Aku juga akan diberikan saguhati dan diterangkan cara pengiraannya [boleh lah hidup tampa kerja untuk sepuluh bulan]. Aku juga dikatakan akan mendapat bayaran dari ING [tak tahu berapa dan bila dapat] dan surat sokongan untuk permohonan pencen ilat PERKESO [boleh dapat ke? Tak tahu la..].

Setelah surat ini ditanda-tangan oleh MD, maka aku akan mengucapkan SELAMAT TINGGAL untuk TITAN]