Jumaat, September 05, 2008

Hari ini aku MC lagi..


Hari ini aku pergi Poliklinik Puteri jumpa Dr Zul, sebab tak larat nak pergi kerja. Belakang badan aku rasa sakit sangat dan kaki kanan aku rasa lemah. Ini sebenarnya keadaan biasa yang aku alami bila duduk terlalu lama.


Semalam dan semalamnya, 3 dan 4 haribulan [puasa ke 3 dan 4] bila petang aje hujan, masa nak balik pukul 5 pulak tu. Tau ajelah kat Pasir Gudang ni bila hujan dah tentu semua jalan sesak.

Bayangkan balik pukul 5:30 ptg, aku sampai rumah pukul 7:00 mlm. Nasib baik tak kena berbuka dalam kereta macam kawan aku si Zamri tu yang duduk kat Kota Tinggi.


Di klinik Dr Zul beri satu suntikan "pain killer" untuk tahan sakit aje, nak telan pil tak boleh.. puasa beb. Dapat le MC untuk hari ni dan kenalah aku apply "No Pay Medical Leave", MC dah habis la untuk tahun ini..